середу, 11 грудня 2019 р.

3-й день декади

  Третій день декади  продовжився Бенч -маркінгом "Інклюзивна освіта: різні можливості - рівні права"  на базі Балахівської ЗШ І-ІІ ступенів, філії Новостародубської ЗШ І-ІІІ  ступенів та  Володимирівської ЗШ І-ІІІ ступенів, філії Ганнівської ЗШ І-ІІІ  ступенів.
 Учасники методичної декади у Балахівській ЗШ І-ІІ  ступенів, філії Новостародубської ЗШ І-ІІІ  ступенів  відвідали урок   з української мови  у 2 класі  з теми "Порівнюємо  художні твори. Микола Сингаївський. Осіння гра. Вікторія Стах. Переплутанка", ( вчитель Людмила Дяченко). На даному уроці  використовувалися  різні форми та методи навчання.

 Урок математики   у  4 класі з теми "Прості  задачі на обчислення  тривалості події, дати її початку, дати закінчення події" (вчитель  Олена Данильчук та  асистент вчителя Тетяна Єрмакова) проведено із врахуванням  індивідуалізації  та диференціації викладання предмету. Слід відмітити   ефективну співпрацю   вчителя та асистента  вчителя.

  Корекційно-розвиткове  заняття  з розвитку мовлення  з теми "Читання  текстів в різних темпах  та з різною силою голосу. Запам'ятовування прочитаного" ( вчитель  Леся Чудна ).  Дане заняття  було направлене на читання тексту, запам'ятовування,   збагачення  словникового запасу.


У Володимирівській ЗШ І-ІІ  ступенів, філії Новостародубської ЗШ І-ІІІ  ступенів  відвідали  бінарний урок  у 5 класі  з математики та історії "Українське козацтво в битвах та походах. Площа прямокутника та квадрата" ( Неля Дудник,  учитель історії,  Наталія Лісайчук, учитель математики, Валентина Тузніченко, асистент вчителя). Уміле поєднання двох предметів:  історії та математики дало змогу  засвоїти учням  історичні події    про українське козацтво  та вирішити багато математичних вправ.


Корекційно-розвиткове заняття  з корекції розвитку з теми "Аналіз казкових сюжетів, виділення  вчинків героїв, риси їхнього характеру. Казкотерапія" провела вчитель Антоніна Голощук.  Заняття спрямоване  на  аналіз вчинків героїв, їх  рис характеру. Перевтілення  в казкових героїв  дає змогу   на  собі  відчути  їхні вчинки, проаналізувати  та  використовувати у повсякденному житті.






Аналіз відвіданих уроків та підсумки проведення бенч-маркінгу  провели Людмила Кірішко, методист обласного навчально-методичного центру освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» та Тетяна Бражнікова,методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського».





Матеріали третього дня декади 

Матеріали третього дня

2 коментарі:

  1. Отримала величезне задоволення від можливості презентувати досвід нашого колективу з даної проблеми. Дякую за позитивну оцінку нашої роботи та надану методичну допомогу.Працюємо далі творчо і результативно!

    ВідповістиВидалити